четвер, 17 січня 2013 р.

Який інтернет та інтернет провайдер краще вибрати?


По-перше, варто визначитися, для яких цілей необхідний інтернет: 
-тільки для перегляду сайтів, відправлення/отримання електронної пошти - буде досить тарифної швидкості порядку 512-1024 Кбіт/с і тарифу з лімітованим трафіком; 
-скачування невеликих файлів, користування програмою Skype або аналогами, браузерні онлайн-ігри - підійде безлімітний тариф зі швидкістю 512-1024 Кбіт/с; 



-часте скачування файлів, перегляд фільмів онлайн, повноцінні ігри через інтернет - для більшого комфорту бажано мати швидкість з'єднання більше 1024 Кбіт/с (1 Мбіт/с), але і максималізм необов'язковий - буде цілком достатньо 3-6 Мбіт/с; 
-постійне скачування/роздача файлів, підтримка/адміністрування сайтів, інших ресурсів - 5 і більше Мбіт/с; 
-не щоденне, але активне користування інтернетом - необхідний тариф з подобової оплатою.


Отже, ви визначилися з тим, який варіант тарифу більше вам підходить, яка швидкість вам потрібна, і яку суму ви готові щомісяця виділяти на інтернет. Але ще не час вирішувати, який провайдер краще. Для початку потрібно визначитися з типом підключення. Найпоширеніші види підключення – це домашня мережа чи ADSL-доступ через телефонну лінію. Супутниковий та виділений інтернет для дому дороги, а мобільний – не надто зручний для домашнього використання.

Альтернатива ADSL-доступу за ціною і якістю – це домашні мережі. Вам не потрібні телефон, модем або інше обладнання. Провайдер просто розподіляє інтернет між будинками, підключеними до мережі. Трафік всередині вашої домашньої мережі – безкоштовний. Але таке підключення вимагає прокладки кабелю, і можливі перебої в роботі при аваріях на лінії або використанні провайдером неякісного обладнання.
Визначившись з типом підключення, можна вирішувати, який провайдер краще, вибираючи з провайдерів, що пропонують відповідний вам тарифний план та тип підключення. Для початку почитайте відгуки клієнтів, причому не на сайтах провайдерів, а на різних форумах.

Також вирішити, який провайдер краще, допоможуть сервіси, пропоновані провайдерами. Значний плюс – наявність зручного особистого кабінету, в якому ви можете слідкувати за станом свого особистого рахунку, дізнаватися про зміни тарифів. Та й способи поповнення рахунку повинні бути зручними і різноманітними: якщо заплатити можна тільки в офісі у провайдера, навряд чи це вас влаштує.
Дуже важливо наявність доступної та ефективної техпідтримки. Чи працює вона цілодобово? Чи легко в неї додзвонитися? Компетентні чи оператори? Як швидко вирішуються проблеми? Поцікавтеся також про можливості використання маршрутизатора (якщо на додаток до провідного інтернету вам потрібен вай-фай).

Нарешті, коли ви вирішили, який провайдер краще, поцікавтеся про підключення. З ADSL-підключенням проблем виникнути не повинно: вам потрібні лише модем і телефонна лінія. З домашньої мережею можуть виникнути нюанси: якщо у вашому будинку ніхто ще не підключився до цього провайдера, підключення може коштувати дорожче. Ціна підвищується ще сильніше, якщо ви живете в приватному будинку.

Немає коментарів:

Дописати коментар